Wij maken gebruik van cookies om je ervaring op onze website te optimaliseren. Meer informatie en instellingen.
Retourneren en ruilen
> Ik ben niet tevreden over het bestelde artikel
> Hoe wordt het retour gestuurde artikel vergoed?
> Het ontvangen artikel is defect, wat nu?
> Retour of ruilen aanmelden
> Artikelen die niet geretourneerd of geruild kunnen worden
> Wet kopen op afstand
Ik ben niet tevreden over het bestelde artikel
Ben je niet tevreden over het door jou bestelde artikel? Dan mag je dit binnen 14 dagen retourneren, dit geldt alleen voor particuliere aankopen en niet voor zakelijke aankopen (zie het kopje wet kopen op afstand). Wij zullen het retour gestuurde artikel dan terugnemen, mits deze in originele verpakking zit en geen beschadigingen en gebruikssporen heeft. De verzendkosten en de kosten van het retourneren zijn voor de klant. Ruilen en retourneren is alleen mogelijk met voorraadartikelen. Maatwerk artikelen of artikelen die speciaal voor jou besteld zijn kunnen helaas niet geruild of geretourneerd worden.
Hoe wordt het retour gestuurde artikel vergoed?
Als het retour gestuurde artikel bij ons binnen is gekomen wordt het gecontroleerd op originele verpakking, beschadigingen en eventuele gebruikssporen. Als het artikel door ons is goed bevonden dan betalen wij meestal binnen 5 dagen na ontvangst retour het bedrag terug, maximaal kan dit 14 dagen duren.
Het ontvangen artikel is defect, wat nu?
Heb je een artikel ontvangen wat defect of beschadigd is, meld dit dan binnen 24 uur aan ons. Dit kan telefonisch tijdens onze openingstijden op +31 (0)546 - 49 10 29 of via ons contactformulier. Afhankelijk van het artikel wordt het dan gerepareerd of omgeruild.
Retour of ruiling aanmelden
Wil je een artikel retourneren of ruilen? Neem dan eerst even contact met ons op. Dit kan telefonisch tijdens onze openingstijden op +31 (0)546 - 49 10 29 of via ons contactformulier.
De volgende artikelen kunnen niet geretourneerd of geruild worden
- Verbruiksartikelen waarvan de verpakking is geopend
- Artikelen die vanwege de hygiëne niet geruild kunnen worden
Wet kopen op afstand
De Wet Kopen op Afstand geldt alleen bij consumentenkoop, oftewel een koop tussen een zakelijke verkoper (winkelier) en een consument. Een consument is iemand die per definitie niet handelt vanuit beroep of bedrijf. Iemand die een bestelling plaatst uit naam van een bedrijf kan zich dus niet beroepen op het consumentenrecht.
-
Icon
-
Icon
professioneel advies
ma t/m vr van 9.00 - 17.00 uur
-
Icon
vragen? whatsapp ons
06 31 3000 32
-
Icon
bellen mag ook
0546 - 49 10 29
-
Icon
stuur een e-mail
klantenservice @ henryelferink.nl